Wykrycie usterek spowodowało, że polski oddział Renault wzywa Clio IV do
punktów serwisowych. Akcją naprawczą objęto ponad 6.000 samochodów.
Po pierwsze, istnieje niebezpieczeństwo przetarcia przedniego przewodu
hamulcowego koła przedniego o krawędź nadkola przedniego. Usterka może
doprowadzić do powolnej utraty lub gwałtownego wycieku płynu hamulcowego. Przy
tym wada dotyczy samochodów zbudowanych od początku produkcji do 03.03.2013 w Turcji (Bursa) lub do 14.04.2014 we
Francji (Flins).
Po drugie, istnieje ryzyko wypadnięcia tłoczka z cylinderka hamulcowego
koła tylnego. Wada może doprowadzić do wycieku płynu hamulcowego oraz
zmniejszenia skuteczności hamowania. Lampka kontrolna sygnalizuje niski poziom
lub brak płynu hamulcowego. Usterka dotyczy Clio IV z silnikami D4F, H48 lub
K9K, z wyłączeniem samochodów seryjnie wyposażonych w automatyczną skrzynię
biegów lub 17- calowe alufelgi, wyprodukowanych od 03.02.2014 w Turcji i od 04.02.2014 we Francji.
Właściciele samochodów z możliwymi wadami zostaną
powiadomieni przez Renault Polska listem poleconym o zagrożeniach i poproszeni
o zgłoszenie się do punku serwisowego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz