piątek, 22 maja 2015

Za co kocham Clio?



Plusów nowego Renault Clio jest wiele, ale z praktycznego punktu widzenia ważne jest szczególnie to, że auto jest dynamiczne, zwinne, szybko reaguje na polecenia kierowcy. Przy tym jest ekonomiczne (stosunkowo mało pali) i ekologiczne – nowoczesne silniki  TCe90 i DCi 90 w znacznym stopniu ograniczają emisję dwutlenku węgla. Można by się rozpisywać nad designem i elegancką linią, ale najważniejsze jest to, że Clio ma szereg rozwiązań zastosowanych w droższych modelach, które zapewniają wysoki komfort użytkowania. Od  systemu wspomagania parkowania tyłem, z kamerą cofania, przez regulator-ogranicznik prędkości, prostą i intuicyjną nawigację, po system kanałów dźwiękowych zapewniających wysoką jakość odtwarzania muzyki. Bardzo wygodna jest też karta Hands Free, która nie wymaga wkładania do czytnika, a gdy odchodzimy od samochodu, drzwi blokują się automatycznie. Niezależnie, którą wersję nowego Clio wybierzemy, możemy czuć się pewnie. W rankingu testów zderzeniowych bezpieczeństwo Renault Clio oceniono na 99%.
Dodajmy, że Clio także oficjalnie zbiera punkty jako samochód miejski. Model był wielokrotnie nagradzany, np. Złotą Kierownicą przyznawaną przez Axel Springer. RTL i magazyn „Auto Plus” uznały Clio za najlepszy samochód seryjny. Magazyn „Argus” nagrodził Clio w kategorii samochodów miejskich.
Moje opinie nie są więc odosobnione. W Polsce miłośnicy Renault Clio zrzeszyli się i od siedmiu lat co roku organizują zlot w Toporni koło Radomia. W 2015 roku przypada on na w ostatni weekend maja. W planach są wyścigi na torze kartingowym i oczywiście integracja (grill, ognisko, zawody, konkursy).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Google+