wtorek, 9 kwietnia 2013

Renault Clio Grandtour

Jestem właśnie przed ważną decyzją kupienia samochodu i zastanawia się nad zakupem nowego kombi Renault Clio Grandtour. Od dłuższego czasu śledziłem artykuły o tym właśnie modelu i w ostatnim czasie, jak pojawił się on w salonach samochodowych, miałem okazję przetestować nowe Clio Grandtour podczas jazdy. 

 Już od pierwszego wejrzenia uwiódł mnie swoim sportowym wyglądem oraz ekspresyjnymi liniami nadwozia. Również kolor głębokiej czerwieni doskonale pasuje do zamaszystych linii oraz zmysłowych wypukłości. 


Nowy Clio Grandtour zachwyciło mnie swoją wyjątkową osobowością, która podkreślona wyrazisty przód samochodu. W tym stosunkowo niewielkim samochodzie kombi na uwagę zasługuje zagospodarowana funkcjonalnie przestrzeń ładunkowa. Do bagażnika można załadować nawet 443 litry bagaży.

Gdy usiadłem na miejscu kierowcy moją uwagę zwróciło wnętrze wykonane z materiałów bardzo dobrej jakości oraz wiele funkcjonalnych detali wyposażenia, takich jak wyraźny licznik oraz umieszczona centralnie konsola, a także całe mnóstwo bardzo praktycznych schowków. 

Podczas jazdy testowej nowe Clio Grandtour bardzo dobrze się prowadziło i zachowywało dynamicznie. Renault Clio jest bardzo wygodne w prowadzeniu. Ważnym argumentem przemawiającym na jego korzyść jest także jego ekologiczna natura oraz bardzo duża oszczędność paliwa podczas jazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Google+